Awesomesauceismadeofcheese.

Vi föds rosa.
När vi fryser blir vi blåaktiga.
Vi blir röda när vi rodnar.
När vi är döda, är vi vita.

Och VI kallar DOM färgade ?
xD

HAHA, Ida är så extremt jävla idiotförklarad, haha, när hon är trött, haha,

Jag - Åh, vad sugen jag är på pinnbröd!
Ida - Nån gång måste vi gå ut i skogen och leka skogsmulle med pitabröd!
Jag - Okeej.. Men vad har det med pinnbröd att göra?
Ida - ..Pitabröd är gott.

HAHA,
och slutligen en hälsning till alla anonyma douchebags som kollar min blogg och säger åt mig vad jag ska/ inte ska göra -
up yours, taha, så jävla pathetic.




Google har alltid varit en räddning.
Fast n' big food med, haha.

Byes.


Kommentarer
Postat av: Green day + vargar = ?

Meen, jag var trött + att pitabröd är gott xD

Och du är awesome

2010-12-08 @ 20:08:26
Postat av: Anonym

du tror du är rolig

2010-12-08 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0