Riight..

Kom på vad det var som jag glömde innan.
Sigh..

På msn -


EmmA säger:

du, vet du vad? jag vet inte varför jag skriver detta, men..

när vi var tillsammans, då älskade jag faktiskt dig (eller den jag trodde att du var) på riktigt, aldrig känt så för/med någon förut, och ehm
synd att du sabbade det.


Tim säger:

haha , tro mig jag har träffat bättre ^^



EmmA säger:

du är så jävla omogen, vet du det? du kan inte ens tala sanningen när jag verkligen försöker, jävla sär.

jag hatar dig, seriously.



Tim säger:

haha




EmmA säger:

tycker synd om dig, lycka till i ditt så kallade liv.


- sen blockade jag -

____________________________________________________

Blod jul och rått nytt sår, Tim.

Och god jul till er andra.


Kommentarer
Postat av: Ida

Synd att han blev som han blev, när han inte var som han skulle...

Men det är bara att glömma honom nu Emma, finns så mycket annat att bry sig om...

2010-12-23 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0