Lying on the floor and being suicidal.

No happy faces, just frowns and lying on the floor and being suicidal.

Dagen började med att jag vaknade klockan tre av att jag hade jävligt ont i magen, great.
Sen satt jag i sängen och tänkte tills klockan blev 7.
Gick upp, väckte syskonen, klädde på mig, gick till skolan, kom alldeles för tidigt.
Orkade inte äta frukost.
Första lektionen - idrott. Matta/hopp, suck.
ONT som FAN hade jag självklart fortfarande, grymt lös i magen typ.
I skolan vare segt, Ida är enda undantaget, och Dick förstås. <3
På vägen hem ramlade jag i en backe, snö överallt, KALLT.  Klumpigt? Ofc.
När jag kom hem stod jag i duschen, länge.
Sen kom syskonen hem, och jag och syrran började bråka.
Vi slogs & skit, blev riktigt jävla förbannad på henne, så otroligt jävla dum är hon.
Typ aldrig blivit så förr.
Klart hon sparkade och slog mig i magen.

Mår skit.

Och det blir inte bättre av att jag har matteprov + två glosförhör imorgon.
Och, så finns det massa annat jävla sentimentalt jävla onödigt skittjafs ni inte ens vill läsa om.

En hälsning till en idiotisk människa - du vet vem du är - Jag VET att jag är rolig.

Bye.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det där va nog riktat mot mig?

Jaja, du överlever i alla fall.

Du har mig, Dick och alla andra som tycker om dig. OOOOOCH du är böttre på matte än mig, så, det löser sig ;)

2010-12-10 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0